Waar blijft mijn pakketje

Als je bij ons op werkdagen voor 18:00 bestelt, beloven we dat we het dezelfde dag nog verzenden. Dat hebben we helemaal zelf in de hand, dus daarover durven we je een belofte te doen. Beloftes zijn bij ons heilig, dus die komen we na. Altijd.


 Bezorging in de Sneeuw 

Alle pakketjes worden deze week zoals gebruikelijk ingepakt en gereed gemaakt voor de koerier om de pakketten op te halen.

Niet alle koeriers zijn door de weersomstandigheden momenteel in staat om pakketten bij ons ophalen. We werken met koeriers van PostNL, DHL en Fietskoeriers en proberen zo veel mogelijk de pakketten mee te geven met de koeriers die wel rijden.

Behalve het ophalen is ook de uitlevering bij pakketten bij alle postbedrijven in veel gevallen één of twee dagen vertraagd.

De postbedrijven doen hun uiterste best om alles zo snel mogelijk te bezorgen. Wij duimen met je mee dat je pakketje snel op de deurmat ligt, zodat je in deze vrieskou lekker warm binnen kunt gaan gamen. 😃

Als bewijs dat we er echt alles aandoen, hierbij wat foto's van hoe we de pakketjes op maandag 8 februari, toen bleek dat de koerier helaas niet kon komen, zelf weg hebben gebracht in de sneeuwstorm om het nog dezelfde dag bij PostNL te krijgen. 😍


Afhankelijk

Als we later groot zijn, zouden we het liefste zelf op het fietsje het hele land doorcrossen om de pakketjes bij je af te leveren, maar daar zijn we helaas nog nét te klein voor. 😉

Tot die tijd zijn we afhankelijk van de grote postbedrijven. We kunnen daarom helaas geen beloftes doen over wanneer je bestelling precies bij jou aankomt.

Verwachte levertijd

Normaal gesproken is de levertijd binnen Nederland 1 werkdag en naar België 2-3 werkdagen. In drukke periodes, bijvoorbeeld vanaf Black Friday tot de Kerst hebben de postbedrijven het enorm druk en is dit lang niet altijd haalbaar. De kans is dan ook groot dat je pakket er één of meerdere dagen langer over doet.

Houdt hier dus alsjeblieft rekening mee en bestel op tijd. Het laatste wat we willen is dat er straks een lege schoen 👞 of kale kerstboom 🌲 in de woonkamer staat, omdat je cadeautje te laat is aangekomen.

Post Vervoerders

We werken met PostNL, DHL en Fietskoeriers en kiezen de vervoerder die op dat moment de meest betrouwbare leveringen aanbiedt. In de verzendbevestiging staat met welke vervoerder jouw pakketje is verstuurd en daar kun je ook de track-en-trace code terugvinden.

Track en Trace

Jullie pakketten worden bij ons opgehaald en vervolgens naar een depot of sorteercentrum van de betreffen de postvervoerder gebracht.

In het depot wordt je pakketje voor het eerst gescand door het postbedrijf en zie je vaak op de track en trace pagina een verwachte aankomsttijd.

Als het heel erg druk is, kan het zijn dat niet alle pakketten die bij ons worden opgehaald dezelfde dag (of nacht) nog een scan krijgen bij de vervoerder. In dat geval ziet de track en trace er bijvoorbeeld zo uit

Maak je geen zorgen, de zending is dan al wel verzonden, maar omdat het pakket nog geen scan heeft gehad "weet" het systeem van PostNL (of een andere vervoerder) het dan nog niet.

Zodra je pakket gescand wordt, krijgt de track-en-trace pagina een update.

Dankjewel

Dankjewel voor je begrip. We hopen met je mee dat jouw pakketje snel bij je op de deurmat ligt.


Vraagje! Heeft dit artikel je vraag beantwoordt?

Heel kort en anoniem, welke informatie mis je?

dankjewel voor je feedback


terug naar helpcenter